CIKKEK

Autóplakát - új felülettel

A jármûhirdetési-hálózata után újabb reklámfelületet kínál a hirdetõknek az Autóplakát Hálózat, amely januártól az iskolatej-dobozokon értékesít hirdetési felületeket.

2005. 01. 10.

Egy decemberi miniszteri rendelet alapján január 1-től jogilag engedélyezetté vált az iskolatej program keretén belül kiosztásra szánt tejesdobozok felületének reklámcélú felhasználása. A program kivitelezésében érintett két tárca, a Földművelési és Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM) és az Egészségügyi Minisztérium (EÜM) az Autóplakát Hálózatot kérte fel arra, hogy erre hatékony módszert dolgozzon ki.

Az iskolatejes dobozokon történő hirdetés már a legtöbb uniós országban ismert. A külföldi gyakorlatokhoz képest az itthon kifejlesztett modell újítása, hogy a hirdetésre befolyt pénz jelentős részét visszaforgatják az iskolatej programba, így ugyanazon fix állami támogatás mellett még több iskolás gyerek juthat iskolatejhez.

A minisztériumok adatai szerint 2004 második félévében 440 ezer tanuló kapott naponta iskolatejet. Idén ez a szám tovább növekszik, mivel az intézmények fenntartói idén már a középiskolás korú gyermekek ellátására is pályázhatnak.

“Az iskolatejes dobozok célzott médiumot jelentenek, minden egyes megjelenés a célcsoport tagjait éri el, gyakorlatilag nincs meddőszórás” - mondta Rácz Zoltán, az Iskolatej.hu Reklámfelület Értékesítő és Gyermekélelmezési Program igazgatója. - "Az általunk képviselt módszer eredményeként, vagyis azzal, hogy minden reklám plusz tejmennyiséget jelent a gyerekek részére, a velünk való hirdetés fontos társadalmi szerepvállalási (CSR) program is, amely mindenképp növeli hirdetőink megbecsülését. Különösen alkalmas olyan cégek szerepeltetésére, ahol az egészséges életmódra nevelés nagy hangsúlyt kap.”

A hálózat gondozásában elindult a www.iskolatej.hu oldal is, amely összekötő kapocsként funkcionál a minisztériumok, az iskolák (iskolafenntartók), illetve az iskolatejes dobozokon hirdetni kívánó cégek között.

(Kreatív OnLine)

   « vissza

Föoldal mail